Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Kalóz (warez) Blog!

Hírek, érdekességek az internetes "kalózkodásról", lemezkiadókról, jogvédőkről, és egyéb rettenetesen érdekes dolgokról.

Van már kalóz pólód?

Friss topikok

Linkblog

2007.07.14. 08:22 kaloz-blogger

Ne nézz TV-t!

Ne nézz TV-t!

Most nem az fog jönni, hogy „mert megvakulsz, rontod a szemed, áramot fogyaszt, stb.” szó sincs erről. Úgy vakítod meg magad ahogy akarod, hogy aztán 40 évesen a Hubble (Bubble) űrteleszkóp lencséjét kelljen hordanod szemüveg gyanánt, ez engem nem érdekel. Viszont van valami, ami igen:

 

Sok ismerősöm kérdezte hogy miért nem a TVben nézek meg egy filmet, miért nem a TVben nézek meg egy sorozatot, miért jó nekem hogy ha magáncélú másolatot készítek róla digitális forrásból? Azaz letöltöm na :-D

 

Erre több válaszom is van:

- Mert így akkor nézem meg amikor akarom
- Mert így nincsenek közte reklámok
- Mert így vissza tudom tekerni
- Mert jobb minőségű
- Mert nincs TV logó, mert nincs (12) karika
- Mert nem villog a sarokban a „hamarosan megatánc” reklám
- ééééss….


Mert ezt látom én:

És ezt látod te:

Ha találsz legalább 10 különbséget a két kép között, akkor nyertél 1000 darab „nem vagyok értelmi fogyatékos” vagy „nem vagyok vak” feliratú névjegykártyát, amit saját magad elkészíthetsz egy szövegszerkesztővel, majd kinyomtathatsz.

Na én ezért nem nézek TV-t és te?

1 komment

Címkék: p2p pina sex warez kaloz illegalis


A bejegyzés trackback címe:

https://pirates.blog.hu/api/trackback/id/tr98117823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attila Nagy · http://nagyattila.extra.hu 2007.08.23. 12:06:42

Na ezért nem nézek ÉN SE TV-t :)
süti beállítások módosítása